söndag 4 oktober 2009

Hårproblem


glitter-graphics.com

Vad ska jag göra med mitt hår?
Medicinen jag har ätit i snart ett år har påverkat mitt hår väldigt negativt. Delvis har kvaliteten på håret blivit sämre och dels har jag tappat massor.
Jag har varken klippt eller färgar det på länge. Saxen har fått vara för att jag är rädd att håret ska se ännu tunnare ut och färgen för att det sliter mycket på håret.
Men nu måste något göras!
Kusin Sandra ska få ta sig an eländet om 2 veckor. Men jag vet inte hur.
Jag funderar på att endast toppa och låta det växa lite till,
men även att klippa det riktigt kort och få bort allt skadat hår och ta fram det friska i håret.
Men så vill jag ju inte ha kort hår utan riktigt långt.
Kanske skulle jag raka av det helt och hållet och skaffa en peruk istället!



glitter-graphics.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar