torsdag 8 oktober 2009

Rundvandring #1









Klockan är strax före 6 på morgonen när jag kommer till Bruzaholms Bruk och stämplar in. Jag brukar möta Svensson i matsalen när han är där och sätter på kaffe. Ef
ter att jag har fått på mig mina arbetskläder går jag ut i fabriken till mitt städskåp där.

Jag börjar ute på lag
ret och städar Tobias'
kontor. Det är så mycket smidigare innan han dyker upp
på morgonen.
Jag fortsätter med toaletterna intill, innan jag går en trappa upp och
sätter på kaffe åt lager personalen som
kommer innan klockan 7.
På övervåningen har vi ett nybyggt lunchrum och ett tvättrum
med
tvättränna och toalett.

Ofta hinner jag själv med en snabb kopp kaffe med Olsson, Jalle, Våfflan, Vajda och Bobby innan jag rusar vidare mot renseriet, som
jag berättar om nästa gång.









Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar