tisdag 27 oktober 2009

God morgon!

I natt har jag sovit så gott, eller... INTE! Gubben har snarkat och katterna har lekt hela natten. Så för drygt en timme sen kastade jag in handduken och klev upp. Jag tog mig en macka och en kopp kaffe och kollade i lite olika kok- och bakböcker efter några smarriga recept. Efter att tagit ett bloss tog jag tag i min karaktär och hoppade upp på motionscykeln och trampade en halvtimme. Riktigt skönt att känna mjölksyran komma i låren må jag säga. Det är alltid så segt att komma igång och träna men efteråt känner man hur mycket energi man har skapat i kroppen. Funderar faktiskt på att ta en härlig promenad också framåt dagen. Kanske jag skulle tvinga med min lilla mamma. Hon kan behöva komma ut och röra på sig lite. Hmm... Så får det nog bli sen.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar