måndag 5 oktober 2009

Gjorde det igen...


Japp! då har jag gjort det igen då!
Stått för länge i duschen. Men det är ju så härligt! Speciellt om det är riktigt varmt vatten som rinner utmed kroppen. Ahh! Man kan ju stå där hur länge som helst!

Ja, ja, nu är det väll bäst att jag skyndar mig och gör mig klar för jobbet.
Jag ska ju gå upp till Herrgården idag. Ska bli riktigt roligt att träffa Signe och P-O igen. Senast jag träffade dem var ju på julbordet förra året.
Det är nog säkrast att jag tar med mig lite medicin idag. Det är ju en del tunga mattor som ska damsugas, och det är inget som är bra för min skada i ryggen precis. Hmmm.
Tur att det finns smärtlindring att ta till när det behövs.

Och tur är det ju att det oftast är ganska livat på jobbet, med tanke på att jag inte har sovit så jätte många timmar i natt. Nu när jag håller på och trappar ner på mina tabletter så blir jag ju normalt trött, kanske lite mer eftersom min kropp säkert behöver ta igen en del för att bli normal igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar