fredag 30 oktober 2009

Uppe med tuppen

Idag är jag uppe tidigt. Har en hel del som ska göras i dag. Naturligtvis ska alla hästarna få sin dagliga motion, så ska vi åka och hämta mer hö från arrendegården, (och nu ska vi inte glömma att ta ut mellanväggen ur transporten!) så måste jag tvätta ett par maskiner, och så det viktigaste av allt, pynta och fixa för Halloween! Alla mina konstgjorda pumpor ska fram och så ska den riktiga skäras ut. Jag brukar rosta kärnorna med lite salt i ugnen, det blir så gott och ersätter annat onyttigt snacks på kvällen. Om jag hinner så ska jag försöka åka in till stan i dag, måste ju köpa snask till ungarna som kommer och går *Bus eller godis*, annars får jag ta en biltur i morgon. Jag måste ju ändå köpa lite yoghurt och müsli att ta med till jobbet på måndag.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar