måndag 19 oktober 2009

God morgon världen!


En ny måndag i en ny vecka. Man kan undra vad den här veckan har att erbjuda. Jobb, jobb och jobb förstås. Fast det är inte så farligt eftersom jag trivs så bra på jobbet med alla pojkar och så Jojo. Hemma blir det en hel del häst eftersom jag ska börja arbeta ordentligt med Rocky från och med i dag. I morgon blir det i och för sig inget eftersom jag ska till sjukgymnasten, och jag brukar ha ganska ont i ryggen efteråt. Jag funderar på att ta med mig Rocky och Lina upp till ridhuset på onsdag och löshoppa dem, och kanske även åka upp på torsdag också. Ja det blir en hel del arbete i ridhuset så här års. Delvis för att det ofta är mörkt och dåligt väder men även för att det springer runt en massa jägare i skogen som i princip kan skjuta på allt som rör sig. Men vi får se hur det blir. Det är ju flera dagar kvar innan vi är där.
Nu ska jag i alla fall göra mig i ordning för att åka till jobbet. Vi ses senare! Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar