lördag 17 oktober 2009

Klippt

Idag har jag och Emelie varit i Målilla och fått våra hår fixade av kusin Sandra. Det blev bra som vanligt. Emelie fick en ultrablond blekning och en tuff tonårs frisyr. Jag blev lite mörkare och trots att mitt hår är så skadat och tunt efter alla mediciner så lyckades Sandra fixa till en skaplig frisyr även på mig. Det blev en typ av page där sidorna är lite längre än vad det är i nacken. Och så klippte hon upp det så att mina självlockar kom fram mer. Och smidigt att fixa till på morgonen innan jobbet är det troligen också. Jag tror inte ens att jag kommer behöva föna håret, bara krama i lite skum och sen iväg. Smidigt!
Hon är duktig lilla Sandra för det kan inte varit lätt att hitta på något med den risbuske som jag hade innan. Nu gäller det bara att vara försiktig och inte slita på håret mer än vad som är nödvändigt så slipper jag klippa av så mycket nästa gång och kanske jag kan få långt hår någon gång.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar