fredag 2 oktober 2009

Vad?



Just nu sitter jag och fynderar på VAD jag ska skriva om.
Jag har värsta idétorkan!
Det kliar i fingrarna och jag vill bara trycka ner tangenterna och skapa
ett riktigt bra inlägg. Visst är det hemskt när det blir så!
Skaparlusten finns där, men idéerna är som bortblåsta.
Undra om jag är ensam om detta?
Det behöver ju inte vara att skriva det kan ju lika gärna vara att man vill
måla en tavla men inte hittar något bra motiv, baka en god kaka men man
hittar inget recept.
Usch, så hemskt det är!
Jag blir så irriterad på mig själv då!
Och inte har jag något bra knep att ta till när det blir så här.

Vad som är nästan lika irriterande är när värsta, bästa inlägget poppar upp i huvudet,
och jag inte har tillgång till någon dator. Fast det är ju lite enklare ändå.
Jag brukar knappa ner några rader på min mobil, eller ta till papper och penna
och skriva ner någorlunda vad jag tänkt mig. Så är det bara att skriva ner allt
när jag sedan sitter framför skärmen igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar