fredag 2 oktober 2009

Glömde röka!


Vid frukosten idag på jobbet kom jag på att jag GLÖMT RÖKA!
Snacka om att jag själv blev förvånad! Jag som brukar dra i mig den giftiga röken titt som tätt, framför allt på morgonen och förmiddagen, hade alltså inte rökt på 3,5 timme.

Jag har i och för sig gått i tankarna att göra ett nytt försök att sluta röka men inte riktigt funnit motivationen ännu.
Jag tog mig ett bloss vid halv tio innan jag gick in på kontoret, mest för att jag inte skulle bli röksugen där, men jag var inte röksugen så jag hade säkert inte behövt. Resten av dagen har jag bara rökt lite när jag verkligen varit sugen på ett bloss, och det blev faktiskt inte mer än totalt 4 cigg på hela arbetsdagen. Jag som brukar sätta i mig minst 10 st.

Kanske jag skulle göra ett seriöst försök att sluta? Jag vet inte riktigt, men det tål ju att fundera på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar