torsdag 29 oktober 2009

Förbereder Halloween


När jag till affären och handlade lite idag insåg jag att jag helt glömt bort att köpa pumpor nu till Halloween! Som tur var hade de pumpor i affären, men tyvärr fanns det inga i den storlek som jag hade tänkt mig och de som fanns var alla i olika storlekar. Jag som hade velat ha 4 st på ca 5 kg var att sätta på alla grindstolpar och 1 st på ca 10 kg att ha på min trädgårdbrunn. Nu fick det bli en enda liten stackare på endast 4,5 kg. De andra som fanns hade inte den form jag tänkt mig och så var det en del skador i skalen. Kanske jag hoppar i bilen och sticker in till stan i morgon och ser om det finns några på torget eller i någon större affär. Annars får det vara som det är. Jag har ju i alla fall en pumpa.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar