söndag 26 juni 2011

När jag ändå var igång....

NIKE W TRAD RIB TANK BRIGHT GREEN
När jag ändå var igång och beställde skor till Emelie igår från Stadium.se kikade jag lite på vad de hade för medlemserbjudande och hittade detta ursnygga linne. Jag kunde helt enkelt inte låta bli att klicka på "köp". Jag bara älskar färgen och det kommer passa så himla bra till mina nya fina löparskor. Jag är väll egentligen av den åsikten att det är alldeles för lite färger ute i löparspåren. Genomgående finns det nästan bara svarta löpartajts och då får man kompensera med snygga färgglada toppar. Den här fanns i flera andra glada färger men jag föll för just den lime gröna den här gången.
Nu är det bara att gå och vänta på ett sms som talar om att paketet har kommit till ICA...


NIKE W TRAD RIB TANK
Träningskläder/NIKE W TRAD RIB TANK från stadium.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar