måndag 13 juni 2011

Veckan som gått

Början av veckan kändes allt toppen med träningen och jag märkte tydligt att det gick bättre och bättre när jag var ute och sprang. Jag kunde springa längre och längre sträckor i börja av mina löprundor. Men så i lördags sa kroppen i från och mina knän kändes väldigt instabila och började värka. Jag fick ta det betydligt lugnare under min runda. Men trots det hade jag ganska bra tid ändå när jag kom hem. Jag fick även ta på ett knästöd. För att inte förvärra symptomen kommer jag att backa lite i min träning och låta kroppen återhämta sig lite innan jag börjar träna hårdare igen. Jag kommer även variera löpträningen med en hel del styrketräning för att bygga upp stabiliteten i mina knän och även hela bålen. Ingen dum idé för att förhindra framtida skador.
När det gäller rökningen har jag bokfört ciggen jag rökt i vilka samband, hur sugen jag varit och hur goda de varit. Faktum är att det är inte många som jag verkligen har njutit av och egentligen har de inte alls varit goda. Frågan är om det inte är dags att fimpa förgott redan nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar