lördag 18 juni 2011

WOW!!!

Så har jag då äntligen (i förrgår) fått hem mina nya löparskor. Ett par Nike Air Span+ 8 W från Stadium. Redan när jag provade dem hemma i köket älskade jag dem. Så sköna! De sitter som gjutna efter min fot och det känns som att gå på moln. Jag var givetvis tvungen att provspringa i dem direkt trots att vi skulle iväg på skolavslutning. Jag sprang lite fram och tillbaka på stallplanen och det enda jag kan säga är lycka!
Så igår sprang jag min första runda i dem. Åh! Vilken skillnad! Det kändes som att flyga fram! Och frågan är om jag faktiskt inte gjorde det också! För när jag kom hem och skrev in mina tider i mitt tränings program hade jag pressat ner mitt km-tempo med hela 50 sek. En riktigt possitiv upplevelse. Och att de är så snygga med sin limegröna färg gör ju inte saken sämre.
JAG ÄLSKAR DEM!!!

Behöver jag säga vart mina gamla skor har hamnat?

NIKE AIR SPAN+ 8 W
Löparskor/NIKE AIR SPAN+ 8 W från stadium.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar