söndag 5 juni 2011

Nya skor

NIKE AIR SPAN+ 8 W WHITE  / GREEN
Att ha ordentliga och bra stötdämpande skor är A och O när man löptränar. Mina nuvarande joggingskor är helt kass. Sulan är så hård så jag skulle kunna slå ihjäl vår tjur med dem. Nja, okej, kanske inte riktigt så hårda.
Nu har jag i vilket fall beställt mig ett par nya fina löparskor. Det blev ett par NIKE AIR SPAN+ 8W
De har inte bara stötdämpning i häl och framfot utan airdämpning genom hela skon. Något som jag tror och hoppas kommer skydda min rygg och den gamla skadan som då och då gör sig påmind. Inte bara för att jag ska kunna träna ordentligt utan även på grund av priset. Så här dyra skor har jag aldrig köpt tidigare! Inte ens mina vanliga skor hamnar i den här prisklassen.
För att vara en träningssko måste jag säga att de är riktigt snygga med sin limegröna färg.
Hoppas de snart kommer hem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar