fredag 22 januari 2010

God morgon kära läsare!

I natt har det inte blivit mycket till sömn.
Jag har fortfarande ont i lungorna och hostar konstant efter gårdagens kaos i hästhagen. Jag har flera gånger gått upp till stallet och kollat till dem och de har lugnat sig och står och äter eller sover. Skönt att allt gick bra till slut.
Jonas ska skjutsa mig till jobbet idag. Han ska ha bilen och åka in till Vetlanda. Det var något han skulle köpa. Usch! Så besvärligt det blir. Ja inte att han ska köra mig till jobbet utan att han kommer snart kliva upp, och jag hatar när jag inte får vara själv på morgonen. Mitt morgonhumör är inte något jag är stolt över precis. Jag är ganska tjurig av mig då. Bäst att studsa in i duschen innan han vaknar.

Sköt om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar