onsdag 27 januari 2010

Ingen ridning, men...


Nej någon ridning blev det inte idag. Det snöade ordentligt under eftermiddagen och kvällen. Som lite extra krydda har väderprognosen utlovat blåst också. Det var inte lockande att rida ut. Och så fanns det en hel del snö att skotta undan. Och tur var väll det eftersom jag inte lyckades få ihop riktigt så många steg som jag brukar. Susanne var tvungen att sluta redan vid lunchen och Eva och jag ville inte ge oss ut och gå när snön börjat falla. Jag planerade att köra lite cross trainer och fitness efter jobbet istället. Men det var absolut inte nödvändigt. Jag fick min motion och träning med all snöskottning. Det känns i både armar och ben nu. Ett ordentligt styrketräningspass. Jag ställde mig på vågen när jag kom in. Inte för att jag trodde att det blivit någon förändring sedan sist men döm av min förvåning när den visade att jag äntligen gått ner lite. Inte mycket, bara ett halvt kilo, men jag har alltid vägt min på morgonen eftersom jag brukar väga en aningens mer på kvällarna. Ska väga mig ordentligt i morgonbitti och se vad den visar då.

Sköt om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar