torsdag 21 januari 2010

Tappar steg.

När jag nu på morgonen skrev in mitt stegresultat på MotioMera.se såg jag att Christoffer har gått om mig. Och inte bara med 150 steg som jag låg före honom i går utan med närmare 3000 steg. Det gillar jag absolut inte! Det grämer mig riktigt ordentligt faktiskt, vilket kommer att göra att jag ska samla steg för fullt idag. Kanske jag hoppar över lunchen helt och går en längre lunchpromenad än vad jag brukar. Fast då kommer jag bli så fruktansvärt hungrig innan jag är hemma och säkert stanna på ICA Nära på vägen och köpa något mindre nyttigt. Och jag slarvade ju igår med en smaskig "Budda". Hur som helst ska jag göra allt för att få så många steg jag bara kan idag. Det är ett som är säkert i alla fall.

Sköt om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar