torsdag 28 januari 2010

Som jag trodde


Precis som jag misstänkte kom jag inte iväg i tid till jobbet. Vi är insnöade! Jag kommer inte ens av gårdsplanen! Jag har varit ute och skottat upp så pass mycket så jag kommer iväg, bara bonden som plogar vägen kommer. Det ligger säkert två decimeter med snö och på sina ställen har det drivit igen fullständigt. En positiv sak är att jag har redan plockat på mig över 3000 steg till stegtävlingen. Fast de hade jag gärna varit utan, om jag bara kommit till jobbet. Jag pratade med min arbetsgivare tidigare och vi kom överens om att jag först och främst ska försöka ta mig till Bruzaholm och fixa den vanliga städningen och skulle det dra iväg i tid så får jag jobba över i morgon och skura allt i fabriken då istället. Nu väntar jag bara på att Ted eller Kent ska svara så de vet att jag kommer ner så fort jag kan.
Sköt om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar