lördag 23 januari 2010

God morgon kära läsare!


Äntligen var det då helg. Vad skönt det ska bli att vara ledig två dagar. Jag har så mycket planerat så jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop det. Jag ska bland annat tvätta, städa, gå ut och gå, rida, styrketräna, konditionsträna, blogga, vara social med familjen, ta igen mig och ladda batterierna till en ny arbetsvecka, ta lite nya foton till olika inlägg. Troligen blir det som vanligt. Bara hälften blir gjort som vanligt. Men ambitionen finns. Hur som helst måste jag se till att få ihop så många steg som möjligt till stegtävlingen. Jag ligger nämligen på 1:a plats av oss från Bruzaholms Bruk. Men Våfflan är och nosar mig i ryggen hela tiden. Det skulle ju vara retligt värre om han kommer om mig under helgen.
Jonas gjorde sig illa i handen i torsdags när Rocky hoppade in till stona, så jag ska ta och låta han slippa ta hand om kossorna i dag. I alla fall nu på morgonen. Bäst att smita upp till ladugården och stallet innan han vaknar.


Sköt om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar