torsdag 14 januari 2010

Tidig morgon


Usch! Idag var jag verkligen trött. Sitter och försöker vakna till men det verkar vara helt totalt omöjligt. Varken Emelie eller Joel är hemma, så det faller på min lott att hjälpa Jonas att släppa ut hästarna innan jag åker till jobbet. Troligen blir det jag som släpper ut dem helt själv. Jonas brukar inte vara så förtjust i att kliva upp innan kl 6 på morgonen. Ja inte hästarna heller. Men om de får gå ut extra tidigt någon dag om året är ju inte så farligt. Visst jag skulle ju kunna släppa ut dem som vanligt men då blir det ju att jag får jobba till klockan 16 istället för klockan 15. Och med tanke på att jag ska sätta igång hästarna nu så är varje ledig minut på eftermiddagen värdefull.
Ja, ja, vi får väll se om jag piggnar till snart.

Sköt om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar