måndag 25 januari 2010

Sessans Planering v4


Den här kommande veckan ser Sessans planering ut så här:

Måndag: "Log mossarna"
Skritta runt i den djupa snön ca 10 min. Jobba med förhållning, drivande och vändande hjälper.
Trava 5-10 min på den plogade "vägen" på fältet.

Tisdag: "Eriksbergs mossarna"
Skritta runt i den djupa snön ca 10 min. Jobba med förhållning, drivande och
vändande hjälper.
Trava 5-10 min på vägen hem.

Onsdag: Vi rider runt kyrkbyn i en aktiv vilodag.

Torsdag: "Log mossarna"
Skritta runt i den djupa snön ca 10 min. Jobba med förhållning, drivande och
vändande hjälper.
Trava 10 min på den plogade "vägen" på fältet.

Fredag: "Eriksbergs mossarna"
Skritta runt i den djupa snön ca 10 min. Jobba med förhållning, drivande och
vändande hjälper.
Trava 10 min på vägen hem.

Lördag: Rida runt "Gripslund"
Kontrollera då och då att hjälperna går igenom
Trava 10-15 min

Söndag: Rida runt "Eriksbergs mossarna" och ta skogen hem.
Kontrollera hjälperna då och då.
Trava 10-15 min

Veckans Målsättning är att förhållande, drivande och vändande hjälper
går igenom. Och att öka konditionen.

1 kommentar: