tisdag 26 januari 2010

God morgon.


Som ni märkte skrev jag inget igår kväll. Jag var på ett så fruktansvärt dåligt humör efter att jag hade vilat mig en liten stund när jag kom hem från jobbet. Allt och alla irriterade mig, helt utan anledning. Eftersom jag var så grinig valde jag att inte rida något på Sessan. Risken för att vi då ska hamna i en konflikt med varandra är var allt för stor. Jag tillbringade lite längre tid med att mocka och göra i ordning i stallet i stället.
Flera gånger satte jag mig vid datorn för att skriva lite, men min inspiration var som bortblåst.
Hur som helst får vi hoppas att den här dagen blir bättre. Det känns så.
I Motiomera-tävlingen går det framåt för både mig själv och mina lagkamrater. Jag har lyckats hamna 10:e plats på listan över "Veckans Värstingar"! Absolut inget jag kunde tänka mig när jag anmälde att jag skulle vara med och tävla med mina arbetskamrater! Visst att jag är aktiv av mig det visste jag, men inte att jag är SÅ aktiv som alla listor visar trodde jag inte. Ja, jag har ju ökat på lite med lunchpromenader, och promenader på helgerna nu. Men så´n är ju jag. Antar jag en utmaning av det här slaget så ger jag 100%, och lite till för att lyckas.
För mitt företag går det också framåt. Vi ligger på 2:a plats i företagsjakten! Hejja oss! Igår morse hade vi i snitt 3000 steg upp till 1:a placeringen, något som vi har knappat in på. Vad jag kan räkna ut har vi nu 2550 kliv upp till toppen.

Bra jobbat killar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar