fredag 15 januari 2010

Tappat!


Jag har gått ner ett kilo till! Nu på morgonen visade vågen 72 kg. Åh! Vad glad jag blir!
Kanske inte så konstig i och för sig. Jag håller mig ju stängt till min extrema GI-metod, eller som många kallar det "Stenålders-metoden". Och så gick jag 16 300 steg också igår. Oj! Vad jag känner mig duktig! Det är ju bara det att jag kommer ju knappast att gå mer än det idag. Det känns nästan som att jag måste klona mig i eftermiddag. Jag måste in till Eksjö för att hämta strö till alla hästar och alla andra djur. Sessan och Lina ska få nytt kraftfoder eftersom de snart går över i högdräktighet. Och så måste jag handla mat till oss själva också.
Sen när jag kommer hem blir det förhoppningsvis en snabb fika innan jag och ungarna ska åka till min svägerska så ungdomarna kan öva för spexet de ska göra i morgon när kusin Nadja ska gifta sig.
Och så var det ju mitt paket från Börjes som borde komma till Mariannelund i dag. Jag skulle väldigt gärna vilja ha mina nya ridskor nu.
Sköt om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar