torsdag 28 januari 2010

Så mycket fick man för det

God morgon på er!
Så som jag kämpade med att skotta undan all snö igår kväll. Och ska man ut och sätta i motorvärmaren i bilen och möta av minst lika mycket snö igen. Att det måste verkligen hasnöat i natt. Och att döma av alla snödrivor på stallplanen så har det tydligen blåst ganska mycket också. Jag tror det kommer bli ganska besvärligt att ta sig till jobbet idag. Frågan är om jag inte ska åka omvägen över Mariannelund. Det är nog större chans att det är plogat den vägen.
Hur som helst så hade jag rätt i går när det gäller min viktminskning. Min morgonvikt har minskat ett kilo! Nu är jag nere på 71 kilo! Jag startade på 76 kg för exakt en månad sedan så min diet med enbart frukt, grönt och någon protein källa funkar verkligen bra. Det visste jag ju i och för sig att det skulle göra, med tanke på att jag har förlitat mig på den tidigare. Bara det att jag har inte gått ner lika fort den här gången. Men så har jag ju inte styrketränat på samma sätt den här gången.
Nej nu är det nog bäst att jag ger mig ut på de snöiga vägarna om jag ska komma någorlunda i tid till jobbet.

Sköt om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar