lördag 9 januari 2010

Pinsamt!

Finns det något pinsammare än föräldrar egentligen?
Ja, så tänker nog Joel just nu om mig.
Han pös iväg tidigare idag med sin moppe till sina kompisar. Och så kom det ett SMS till mig där han skrev att han sov över om det var okej.
Javisst! Inga problem! blev mitt svar. Bara det att jag skrev också att han skulle använda kondom om det skulle behövas. Och så en smiles-gubbe.
Jag tror nog inte att Joel själv skulle brytt sig nämnvärt egentligen, om nu inte tjejen i fråga råkat läsa mitt SMS-svar. Oj oj oj vilken pinsam mamma han har!
Hoppas nu bara att hon förstår att jag skojade och inte menade något allvarligt med det.
Det är ju så Joel och jag skojar med varandra här hemma. Ungarna brukar i och för sig säga att det är skönt att jag inte är någon "klimakteriemorsa" utan snarare är en kompis. Men alla deras kompisar kanske inte förstår det.

Sköt om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar