fredag 22 januari 2010

Aldrig mer frysa

Äntligen! Äntligen! Äntligen!
Idag kom mitt paket från Börjes! Som jag har väntat på det! Det är lite mer än två veckor sedan jag beställde mina skor och termoridbyxor. Två veckor är kanske inte så ovanligt när man skickar efter något men från just Börjes brukar det bara ta en vecka innan man får hem beställningen. Vad jag har fryst om benen när jag har ridit. För att inte tala om hur kall och stelfrusen jag har varit om mina fötter. Att sticka in foten i kalla stigbyglar när man har vanliga ridstövlar utan foder så här års är inget kul vill jag lova. Men nu ska jag inte frysa mer. Jag kommer sitta varm och go´på Sessan i morgon. Jag längtar riktigt efter att det ska bli ljust i morgon så jag kan sadla och rida ut.














Sköt om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar