torsdag 7 januari 2010

Beställt

Nu har jag bestämt mig hur jag ska göra med mitt stövelproblem som jag berättade om tidigare.
Jag kollade först om HÖÖK's hade några likvärdiga stövlar och hittade ett par i katalogen. Men när jag sedan gick in på deras sida för att beställa, så.... fanns inte de heller kvar. Snacka om att jag blev sur. Visst okej det fanns två par andra som jag gärna skulle kunna tänka mig, men priset var nästan det dubbla. Ett par stövlar som kostar över 1000 kr vill jag inte ha nu under vinterperioden eftersom hästarna och nötdjuren delar stall. Nötdjur har nämligen mer amoniak i sin gödsel vilket skulle fräta onödigt mycket på stövlarna.
Nu får det bli en beställning från Börjes i Tingsryd i alla fall.
Jag väljer ett par varma stallskor, som går att rida i och ett par nya termoridbyxor istället. Och så kommer jag att köpa mig ett par nya stövlar till våren. Förhoppningsvis finns de jag vill ha åter i lager igen, annars finns det ett par läderstövlar på HÖÖK's som jag gillar även att priset är lite mer än vad jag egentligen tänkt mig.


















GOD FORTSÄTTNING PÅ 2010!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar