måndag 29 augusti 2011

En annan del av mitt liv

Jag har fått frågan om jag har slutat med hästar nu när jag bara skriver om min egna träning.
Svaret är kort och gott NEJ!!!
Hästar har alltid varit en del av mitt liv. Hästar är en stor del av mitt liv. Hästar kommer alltid vara en del av mitt liv.
Vi har fortfarande kvar alla våra kusar, dock inte lille shettisen som oväntat gick bort för ett par veckor sedan. Att jag inte bloggar så mycket om hästarna är att det händer inte så mycket med dem just nu och så känns det bättre att inrikta bloggen på en sak. Min löpträning har faktiskt gjort att jag orkar mycket mer även med hästarna.
Min stora passion när det gäller ridning är fortfarande hoppning. Jag hittade ett youtube-klipp med några riktigt duktiga tjejer som flyger över hindren med sina hästar.
Jag är inte med i filmen men så fort jag ser den vill jag bara springa ut i stallet och sadla en häst och sätta upp lite hinder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar