onsdag 3 augusti 2011

Fick annat för oss...

B5323
För ett tag sedan fick vår familj en inbjudan till ett bröllop i Oktober på ett slott utanför Kalmar. Och igår tackade vi Ja till inbjudan.
Sen när Emelie och jag satt där och pratade om vad vi ska ge i present och vad vi ska ha på oss slog det mig, det stod klädkod: formell på inbjudan! Shit! Det betyder ju att Jonas och Joel ska ha kostym eller smoking och Emelie och jag ska ha klänning! Dock valfritt om vi ska ha långklänning eller en lite kortare cocktailklänning. Men vi har inget av det som passar sig på ett höstbröllop på ett slott!
Det blir bara att ta fram symaskinen och sy upp varsin klänning. Men hur ska klänningarna se ut? Vi satt med andra ord hela kvällen igår och tittade på mängder med mönster till underbara kreationer. Och därför blev det inte att jag skrev något om min träning igår.
Jag hade ju en aktiv vilodag igår och nöjde mig med att följa med Jonas ut på hans kvällsrunda med stavgång. Det finns inte så mycket att berätta om det mer än att det var en underbar sommarkväll att vara ute och gå i.
Några av de klänningar vi fastnade för ser du här nedan och klickar du på bilderna kommer du till mönstret.
B4919
M5382
V2880

Pusha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar