lördag 6 augusti 2011

Den stora finalen

Den andra boken som jag läste igår är också en pocket bok, fast inte lika tjock som "Spegelns baksida". Den här lite tunnare och mer lättlästa boken heter Den stora finalen och är skriven av Janet Evanovich. Även den här boken har jag läst ett par gånger tidigare, skulle tro att det också varit under lata semesterdagar.

Boken handlar om Berry, som driver en liten pizzeria samtidigt som hon pluggar på distans och även gett rum åt tre hemlösa tanter. När Berry klättrar upp i ett träd för att rädda en liten kattunge faller hon bokstavligen i armarna på Jake. Han vänder upp och ner på hennes tillvaro och retas hela tiden med henne. Men kan han lära henne att det finns faktiskt tid för kärlek också?

Det här är en typisk "kiosk-roman" som passar att läsa under en eller ett par lata dagar på semestern. Jag har som sagt läst den ett par gånger tidigare och nu bestämt mig för att detta var sista gången. Så även denna byter jag gärna mot något likvärdigt. Lämna gärna en kommentar eller skicka mig ett mail (martina.karlsson2@gamil.com) så löser vi det säker praktiskt också.

Andra böcker som jag gärna byter är:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar