lördag 30 juli 2011

Lyckan, kärleken och meningen med livet


Tack vare att det regnar om dagarna har jag fått lite mer tid över till att läsa. Boken jag läste ut i går är skriven av Elizabeth Gilbert och är internationell bästsäljare och översatt till hela 35 språk! Boken är en verklighets berättelse om hur Elizabeth själv ger sig ut på en ett år lång resa till Italien, Indien och Indonesien för att hitta sig själv efter en svår och upprivande skilsmässa. Elizabeth åker till Italien för att lära sig njuta, Indien för att hitta frid och Indonesien för att hitta balansen i sitt liv. Hon stannar fyra månader i varje land.

Boken var helt okej och jag fick många värdefulla tankar. Fast som Oprah Winfrey menar "En knockout, fylld av visioner" tycker jag nog inte att den var. Men helt klart är det en läsvärd bok.

Min bok är i pocketformat och om du vill läsa den och kanske byta bok med mig så skicka ett mail till mig (martina.karlsson2@gmail.com) eller lämna en kommentar så kan vi säkert komma överens om hur vi löser det praktiskt.

Pusha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar