söndag 10 juli 2011

Jagad

Idag när Emelie och jag var ute för att träna intervall träning kombinerat med backträning kom vår coach Lella och hakade på efter att ha varit ute och kör ett cykelpass. Inte nog med att hon körde hårt med oss och jagade oss upp för backarna, hon satte gå-stavar i händerna på oss så vi fick jobba med hela kroppen upp för backarna.
Springa med gå-stavar kan man väll inte??? Jo då!!! Det går. Och det är skitjobbigt. Pulsen ökar riktigt ordentligt och eftersom man går stavgång tillbaka sjunker inte pulsen ner så långt.
Lella var faktiskt riktigt nöjd med vad vi presterade under vår träningstimme och hon tvivlar inte alls på att jag kommer nå mitt mål till nästa år. Hon har till och med förhoppning om att jag kommer ligga på ett högre km-tempo än vad jag själv har satt upp som mål. Bara jag behåller min motivering så kommer det gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar