söndag 31 juli 2011

Vad tycker ni???

Nu har ni fått följa min inledande serie om vad kosten har för betydelse för den som idrottar och dess betydelse för ett bättre resultat.
Anledningen till att jag har skrivit är framför allt för min egen del. Jag håller nämligen på och läser och försöker lära mig så mycket som möjligt om vad jag ska äta för kost för att kunna träna så mycket som möjligt och förbättra mina resultat. Och i framtiden hoppas jag även på att det ska ge så mycket så jag även ska kunna satsa på tävling.
Att skriva om det jag lärt mig är en del av min studieteknik.
Ni som läser får gärna kommentera och berätta vad ni tycker om det jag har skrivit.
Då vet jag ju om det finns ett intresse av att jag fortsätter eller om jag ska skriva ner "mina glosor" någon annan stans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar