fredag 15 juli 2011

Lugnet före stormen.

Okej.
Då har man inlett fyra veckor semester nu då. Det innebär hur mycket tid som helst till träning!
Fast idag har jag bara tagit det soft. Det närmaste träning jag kom var att jag tog cykeln ner till stona när jag kollade till dem så alla mådde bra och att de har friskt gott vatten. Och så har jag plockat fram mina träningskläder. För i morgon sätter jag igång med riktig hård träning! Jag tänkte att jag skulle börja dagen med en cykelrunda på morgonen innan frukost. Därefter är kommer det bli en hel del fix med hästarna mest fokus på ungstona. En sväng till stan och handla blir det nog också. Framåt kvällen är en löprunda inplanerad förstås!
Och sen ska jag försöka mig på en sak som jag inte ens berättat för familjen. Frågan är om de kommer märka något? Hoppas inte....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar